meny:

Suzuki 2.5 til 30 4-takt påhengsmotorer

Beskrivelseprislister

Suzuki 2.5 til 30 4-takt påhengsmotorer!

Ved å konvertere hele vårt utvalg av utenbordsmotorer til miljøvennlig og effektiv 4-takts teknologi, har Suzuki frembrakt flere avanserte teknologiske innovasjoner enn noen annen produsent, og har dermed et forsprang i bransjen på både kraft, ytelse og kvalitet. Dette har gitt oss et komplett utvalg av 4-takts utenbordsmotorer med gjennomprøvd og prisbelønt teknologi, og som har gitt Suzuki et navn båtfolket verdsetter mer enn noen gang. Suzuki tilbyr nå den mest omfattende serien av miljøvennlige og effektive 4-takts uten-bordsmotorer, og kan tilby båtfolket den beste kombinasjonen av ytelse, holdbarhet, enkel bruk, og levetid uansett klasse.

—————————————-

Suzuki DF 2.5 S/L

Markedets letteste 2,5 Hk påhengsmotor med en vekt på kun 13 kg. Et balansert bærehåndtak gjør den enkel å transportere. Girskiftet gjør den enkel å betjene.
Motorene har ny design for sesongen 2017.

Maks effekt: 1,8 kW / 2,5 hk – Sylindre: 1 – Slagvolum 68 ccm – Stammelengde: kort – Vekt: S: 13.5 kg. – L: 14 kg. – Anbefalt turtall: 5250 – 5750 rpm

Suzuki DF 4 AS/AL

DF4 – Disse motorene er lette, sofistikerte og lette å bruke! Med en vekt fra 26 kg er disse motorene svært lette å håndtere. Ergonomiske bærehåndtak foran og bak hjelper også til.

De kan lagres på 3 sider (høyre, venstre og front) noe som forenkler lagring og transport. Den høyt monterte bensintanken med enveis ventil og gravitasjons foring av bensinen sørger også for at de starter lett hver gang.

Det nye oljesystemet gjør de også enda mer drift sikre og slitesterke enn tidligere.

Maks effekt: 2,9 kW / 4 hk – Sylindre: 1 – Slagvolum 138 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 26 kg – L: 27 kg. – Anbefalt turtall: 4000 – 5000 rpm

Suzuki DF 5 AS/AL

DF5 – Disse motorene er lette, sofistikerte og lette å bruke! Med en vekt fra 24 kg er disse motorene svært lette å håndtere. Ergonomiske bærehåndtak foran og bak hjelper også til.

De kan lagres på 3 sider (høyre, venstre og front) noe som forenkler lagring og transport. Den høyt monterte bensintanken med enveis ventil og gravitasjons foring av bensinen sørger også for at de starter lett hver gang.

Det nye oljesystemet gjør de også enda mer drift sikre og slitesterke enn tidligere.

Maks effekt: 3,7 kW / 5 hk – Sylindre: 1 – Slagvolum 138 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 26 kg – L: 27 kg. – Anbefalt turtall: 4500 – 5500 rpm

Suzuki DF 6 AS/AL

DF6 – Disse motorene er lette, sofistikerte og lette å bruke! Med en vekt fra 24 kg er disse motorene svært lette å håndtere. Ergonomiske bærehåndtak foran og bak hjelper også til.

De kan lagres på 3 sider (høyre, venstre og front) noe som forenkler lagring og transport. Den høyt monterte bensintanken med enveis ventil og gravitasjons foring av bensinen sørger også for at de starter lett hver gang.

Det nye oljesystemet gjør de også enda mer drift sikre og slitesterke enn tidligere.

Maks effekt: 4,4 kW / 6 hk – Sylindre: 1 – Slagvolum 138 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 26 kg – L: 27 kg. – Anbefalt turtall: 4750 – 5750 rpm

Suzuki DF 8 AS/AL

DF8AS – Lette, kompakte og brukervennlige motorer. Dette er gjennomprøvde og økonomiske modeller som bruker lite bensin og er svært stillegående. Nytt design for 2017.

Maks effekt: 5,9 kW / 8 hk – Sylindre: 2 – Slagvolum 208 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 39.5 kg – L: 42 kg. – Anbefalt turtall: 4700 – 5700 rpm

Suzuki DF 9.9 AS/AL/ARS/ARL

DF9,9A – Lette, kompakte og brukervennlige motorer. Dette er gjennomprøvde og økonomiske modeller som bruker lite bensin og er svært stillegående. Nytt design for 2017.
ARS/ARL modellene everes standard med el. start & sidemontert Suzuki kontrollboks

Maks effekt: 7,3 kW / 9.9 hk – Sylindre: 2 – Slagvolum 208 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: AS/ARS: 39.5 kg – AL/ARL: 42 kg. – Anbefalt turtall: 5200 – 6200 rpm

 

Suzuki DF9,9BS/BL/BRS/BRL EFI Sport

DF9,9B er verdens første 9,9 -hester med EFI (Elektronisk bensininnsprøytning). Motoren har også Lean Burn som sine større “søsken”. Lean Burn forbrenningskontroll gir best mulig drivstofføkonomi og lave utslipp. Vekt fra kun 44 kg! Leveres i både manuell og el. start utgave.Råsprek og lett! Nettopp det du trenger! Motorene har ny design for sesongen 2017.

Denne modellen kan enkelt oppgraderes til 15 eller 20 hk. ytelse.

Maks effekt: 11 kW / 9.9 hk – Sylindre: 2 – Slagvolum 327 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 44 kg – L: 45 kg. – BRS: 48 kg. – BRL: 49 kg. – Anbefalt turtall: 5000 – 6000 rpm

Suzuki DF 15 AS/AL/AES/AEL/ARS/ARL

Verdens første 15-hester med EFI. Lettest i klassen! Vekt fra kun 44 kg! Lean Burn forbrenningskontroll gir best mulig drivstofføkonomi og lave utslipp. Råsprek og lett! Nettopp det du trenger!
Motorene har ny design for sesongen 2017.

Maks effekt: 11 kW / 15 hk – Sylindre: 2 – Slagvolum 327 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: AS: 44 kg – AL: 45 kg. – AES/ARS: 48 kg. – AEL/ARL: 49 kg. – Anbefalt turtall: 5000 – 6000 rpm

Suzuki DF 20 AS/AL/AES/AEL/ARS/ARL/ATS/ATL/ATHL

Verdens første 20-hester med EFI. Lettest i klassen! Vekt fra kun 44 kg! Lean Burn forbrenningskontroll gir best mulig drivstofføkonomi og lave utslipp. Råsprek og lett! Nettopp det du trenger! Leveres med kort og lang stamme, manuell og el. start med kontrollboks, el tilt (T) modeller, samt ATHL modell med lang stamme, styrekult med el start og el tilt.

Maks effekt: 14.7 kW / 20 hk – Sylindre: 2 – Slagvolum 327 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: AS: 44 kg – AL: 45 kg. – AES/ARS/ATS: 48 kg. – AEL/ARL/ATL/ATHL: 49 kg. – Anbefalt turtall: 5300 – 6300 rpm

Suzuki DF 25 AS/AL/ARS/ARL/ATL/ATHL

Først i klassen med rullekam. Disse er de første utenbordsmotorer i klassen som har rullelagre på kam-akselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene.Offset veivaksel Veivakselen plassert litt utenfor sentrum av sylinderen reduserer sidetrykk mot sylinderveggen hvor stempelet beveger seg opp og ned i sylinderen. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, noe som forbedrer driftseffektiviteten.

Suzuki Lean Burn Control System Dette intelligente drivstoffstyrings-systemet “spår” drivstoffbehovet ved å overvåke motorens ytelse og drifts-forhold ved å gi magrere drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdig forbedringer i drivstoff-økonomien.Enkel snorstart Innsprøytningssystemet gir lettere start, men Suzuki går et skritt videre ved hjelp av en meget lett snorstart som krever mindre trekkstyrke. Denne starteren gjør den utrolig enkelt for enhver å håndtere påhengsmotoren fordi motoren starter raskere og lettere.

Direkte luftinntak og motordekselventilasjon En ny motordekseldesign gir direkte inn-takssystem med en jevnere, kjøligere luftstrøm som øker motorens effektivi-tet. Dette, sammen med et nyutviklet luftfilter gir høyere effekt. Svinghjulet hjelper til å ventilere varm luft ut, og bidrar til å redusere temperaturen inne i motordekselet.Den nye generasjonen drivstoffinjeksjonssystem (Batteri-Less Fuel Injection) Et utrolig kompakt og lett innsprøyt-ningssystem som er designet for å passe inn i disse utenbordsmotorene uten å legge til unødvendige vekt. I tillegg driftes det uten batteri, men gir fortsatt raskere start, jevnere drift og bedre akselerasjon under alle forhold!

Leveres med kort og lang stamme, manuell og el. start med kontrollboks, el tilt (T) modeller, samt ATHL modell med lang stamme, styrekult med el start og el tilt.

Maks effekt: 18.4 kW / 25 hk – Sylindre: 3 – Slagvolum 490 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: AS: fra 62 kg – AL: fra 63 kg. – Anbefalt turtall: 5000 – 6000 rpm

Suzuki DF 30 AQHL/AQHEL/ARS/ARL/ATS/ATL/ATHL

Først i klassen med rullekam. Disse er de første utenbordsmotorer i klassen som har rullelagre på kam-akselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene.
Offset veivaksel Veivakselen plassert litt utenfor sentrum av sylinderen reduserer sidetrykk mot sylinderveggen hvor stempelet beveger seg opp og ned i sylinderen. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, noe som forbedrer driftseffektiviteten.
Suzuki Lean Burn Control System Dette intelligente drivstoffstyrings-systemet “spår” drivstoffbehovet ved å overvåke motorens ytelse og drifts-forhold ved å gi magrere drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdig forbedringer i drivstoff-økonomien.
Enkel snorstart Innsprøytningssystemet gir lettere start, men Suzuki går et skritt videre ved hjelp av en meget lett snorstart som krever mindre trekkstyrke. Denne starteren gjør den utrolig enkelt for enhver å håndtere påhengsmotoren fordi motoren starter raskere og lettere.
Direkte luftinntak og motordekselventilasjon En ny motordekseldesign gir direkte inn-takssystem med en jevnere, kjøligere luftstrøm som øker motorens effektivi-tet. Dette, sammen med et nyutviklet luftfilter gir høyere effekt. Svinghjulet hjelper til å ventilere varm luft ut, og bidrar til å redusere temperaturen inne i motordekselet.
Den nye generasjonen drivstoffinjeksjonssystem (Batteri-Less Fuel Injection) Et utrolig kompakt og lett innsprøyt-ningssystem som er designet for å passe inn i disse utenbordsmotorene uten å legge til unødvendige vekt. I tillegg driftes det uten batteri, men gir fortsatt raskere start, jevnere drift og bedre akselerasjon under alle forhold.

Maks effekt: 22.1 kW / 30 hk – Sylindre: 3 – Slagvolum 490 ccm – Stammelengde: kort/lang – Vekt: S: 62 kg – L: 63 kg. – Anbefalt turtall: 5300 – 6300 rpm

Leveres med kort og lang stamme, manuell og el. start med kontrollboks, el tilt (T) modeller, samt ATHL modell med lang stamme, styrekult med el start og el tilt.


Hos Bakken Motor gjør du en trygg og god handel. – Vi gir deg følgende kundefordeler ved kjøp av ny påhengsmotor fra #crewBakkenMotor:
 

  • Vi jobber hardt for å skape langsiktige kunderelasjoner. Dette i form av dybde og bredde kunnskap, trygghet, kompetanse, soliditet og kontinuerlig utvikling.
  • Store varekjøp og et meget stort varelager i kombinasjon med solid økonomi gir deg alltid de beste tilbudsprisene samt meget kort leveringstid fra eget lager.
  • Prisløfte – Vi matcher de fleste annonserte tilbud på produkter som vi deler med våre konkurrenter.
  • Vi kan tilby våre kunder et autorisert servicesenter på 1100 kvm. Store og små reparasjoner, skrogskader, forsikringskader, ettermontering av utstyr, vi ønsker deg velkommen.
  • Vinterlagring på alle nivåer for båter og motorer.
  • Vi holder åpnet 6 dager i uken hele året med utvidet åpningstid i butikk og på servicesenter i båtsesong. (April – September)
  • Bakken Motor er Norges største forhandler av fritidsbåter og påhengsmotorer målt i antall solgte enheter.
  • Opplev Norges største innendørs utstilling av fritidsbåter og påhengsmotorer. Vi er størst på utvalg – Best på pris!
  • Vi tilbyr forskjellige finansieringsløsninger samt gunstig forsikring.
  • Vi tar innbytte av brukte båter og motorer.

Vi ønsker deg velkommen til å oppleve Norges største utstilling av fritidsbåter og påhengsmotorer.

Send generell forespørsel

Dersom du ønsker mer informasjon eller et pristilbud på noen av våre produkter, send oss en henvendelse her.